söndag 19 december 2010

5 dagar kvar!

I går kom äntligen Julgranen upp. Den står och lyser så mysigt nu. Äntligen kom hemkänslan. =))
Tyvärr kom aldrig kulorna upp igår. Jag skulle pyssla med detta på kvällen men fick i stället en hostatack. I över en timme kunde jag inte prata. Bara hostade, hostade och hostade... =(

Tråkigast var det nog för mina gäster (Mamma och svärföräldrarna) som fick klara sig utan mitt sällskap. Stackars dom.. =P

Fick ett recept av svärmor som jag testade och faktist funkade. Jag kunde sova i alla fall...

Innan läggning;

Lite Whiskey
Blande med 1-2 tsk socker.
Häll i 2-3 gånger hett vatten.

Skitäckligt. Men värt det!

1 kommentar:

  1. BISOLVON säger jag bara!!!Skulle aldrig klara mig utan det när man har hosta. Pröva om du inte har gjort det!

    SvaraRadera