torsdag 2 december 2010

Dagens chock!

Maximilian säger frivilligt; "Mamma, nu vill jag gå och lägga mig... nu är jag trött!"
Jag njöt av detta. Det händer ju inte jätteofta. Åt andra sidan.. dom lever rövare inne på sitt rum nu så det jämnade ut sig fort!

Idag har alla som mött mig på Hemköp fått en chock. Evelina valde att avstå från sin Mascara och sin "måste-ha-en-brun-penna-under-ögonen"-Penna!


Andledningen är att mitt öga aldrig vill vakna till idag på morgonen. Medans det andra sakta och säkert blev normalt vid frukostbordet så ville det ena bara stänga butiken och fortsätta sovningen. Det sticker, svider (torrsvider), rinner. Är allmänt rött och irreterande. =(

Det går väl ann att jobba utan smink. (Gömmer mig ändå mest inne i frukten)
Men jag ska ju på Julbord på Lördag! Då bara måste jag ha smink ju!! =P
Är inte jag för gammal för ögoninflammation eller tror ni det är en vagel som gömmer sig någonstans? Hmmm....

2 kommentarer:

  1. Jag hade oxå ögoninflamation för några veckor sedan. Bara jag ingen annan i familjen, skitskumt... Men ring ner till vårdcentralen så får du droppar så att du kan sminka dej till helgen;-) Men du är fin utan oxå!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Du kanske inte tålde mascaran, Har en svart ultimate mascara från Mary Kay om du behöver en ny. Dom flesta som använder den brukar tåla den för att det inte är parfym i den, den är inte vattenfast men vatten ressistent. kostar 250 kr du kan få den för 200.Kram Lotta G

    SvaraRadera