måndag 27 december 2010

Sista veckan..

... för det hära året. Sen går vi in i år 2011. Ett år som jag faktist ser väldigt mycket fram emot. Konstigt nog så börjar jag längta efter våren oxå. =P Men bara våren.. för sen kommer getingarna och då vill jag ha vinter igen!

Hmmm... tänkte jag skulle skriva lite om vad jag vill och önskar inför nästa år.. men ändrar mig. Det kan vi väl ta när det blir det nästa nästa året?

Nej, varför inte ta lite tillbaka blickar på detta året. Vad som har hänt?
Jag hoppas jag kan och hinner och inte bryter detta nu.. men ska ge er ett inlägg om dagen. Det bästa med år 2010. Utan rankordning.. bara saker som gör mig lycklig!

Del 1.

S och T.

Om jag i ord kunde beskriva hur glad jag är för att funnit dessa vänner. Helt underbara personer som jag kan vara mig själv inför. Som jag kan skratta med.. och självklart snacka dynga med.
Vi visste vilka vi var innan år 2010 men det var först i år som vi blev "polare"!

Innan dessa människor kom in i våra liv så hade inte vi några "par" att käka middag med, semestra ihop med eller som det viktigast; fira Nyårsafton med.
   Men det är ändrat nu och jag hoppas det blir många roliga träffar.


1 kommentar:

  1. Och jag är så glad för att vi funnit er! Du är en underbart go och snäll tjej med en underbart härlig familj! :)

    Kram <3

    SvaraRadera