lördag 11 december 2010

Sovmorgon!

Idag vaknade jag av att vi alla fyra låg i sängen. Alla sov och klockan var 10.30. Underbart då.. men stressigt nu! Börjar jobba om 1½ timme..

Igår vann Jay idol. Underbara Jay..

Ändå kände jag då att Minnah skulle fått bli vinnaren. Inte för att hon var bäst. Jag gillar verkligen Jay så mycket mer men p.g.a;

1. Jag tror att hon ville vinna lite mer en Jay.

2. Jag tycker att vinnarlåten passade henne bättre. Det var en absolut tjejlåt och han fick inte fram sin charm lika bra i den låten. (Som för övrigt var en ganska tråkig låt!)

3. Tror att han hellre velat bli två och fått gå sin egna väg lite mer.

Nej.. ett tag så tänkte jag att dom hade kommit överens om att ge henne vinnartitlen. Hon sjöng mycket bättre igår medans han nog hade sitt tråkigaste framträdande.
Men! Jag gillar Jay ändå.. så jag är glad ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar