torsdag 16 december 2010

Torra vinter!!

Jag är torr på händerna, på läpparna, under näsan..
alla vanliga ställerna. Men värst är det nog ändå för Julle. Ja.. ni ser själva!


Man skulle kunna tro att han ätit upp en hel flaska ketchup, men icke. Det är bara Kossa mu (snutten) som är så god (Läs; skitäcklig enligt mig!) att den ska vara i munnen i ett. Hmmm... kanske han borde försöka sluta??

I övrigt så kan jag berätta att Maximilian räknar dagarna som är kvar. Han längtar så.. dock bara till en sak;

Mamma; Ni har så mycket leksaker så vi får nog inte plats med fler. Vi får nog skippa julklapparna.
Mille; Men.. jag ska bara ha Mora Träsk-filmer och dom lägger jag i lådan.

Mamma; Tänk om tomten glömmer Mora Träsk och du bara få Teletubbies?
Mille; Men.. då slänger jag dom och köper bara Mora.

Mamma; Men vill du ha något annat då? Pussel??
Mille; Farmor ska köpa "MoraTräsk-pussel" om hon hittar det. (Med ett jättelyckligt stort flin)

Ja.. vi börjar tröttna.. när går det över?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar