torsdag 9 december 2010

Mysstund!

Har en liten mysstund med mina små myspojkar! =))

Igår så tittade vi på en efterlängtad film. Eclipse!

Jag blev nog allt lite besviken. Trodde man skulle få veta mer, att det skulle hända mer. Känns om att den filmen var ett mellanläge .. en liten "nu blev det för mycket från 2:an och 4:an så vi tar lite i en till film!"

MeN!! Är fortfarande lika kär i Edward så filmen gjorde sin nytta ändå! ;)

Mmmmmm! Ta gärna en klunk av mitt blod! En droppe? Snälla.......!!!

1 kommentar:

  1. Jag blev oxå besviken, Boken var ju skit bra och såååå mycket fattas, man fattar inte riktigt vad denna fgilm går ut på tycker jag, hade jag inte läst boken hade jag inte fattat mcyket alls =( Längtar till nov 2011 när nästa kommer, sista boken är otroligt bra!!!!

    SvaraRadera