söndag 5 december 2010

Akut!!

Sitter någonstans mitt i mellan. Har haft min chans. Kunde få min chans. Men vinkade bort den.

Jag var i Ullared för ett tag sen ju. (Ingen som hade missat det va??) Jag skulle bland annat köpa byxor till Milian. Köpte ett par i storlek 98-110. Nu klarar han sig ett tag.

Sen har vi chansen som kunde KOMMA. Alla som frågat vad pojkarna önskat sig? "-Nja.. fråga dom." Jag har inte haft en aning.. och nu är alla färdiga.

NU vet jag vad dom behöver. Eller vad Julle behöver.

Rensade hans kläder idag. Tänkte att det var dax för storlek 86 att säga bye bye... Börjar bli lite korta. MEN! Vad finns kvar? 4 par byxor i storlek 92!

Så kassen med strl; 86 i vågar jag inte gömma eller skänka än. För vad ska killen ha på sig?
nu vet jag vad jag skulle ha köpt i Ullared eller vad jag borde ha önskat till dom till julklapp.

Byxor i storlek 92 till Julius!

Typiskt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar