onsdag 1 december 2010

Dumma reklamer.

Tycker att vi idag har så fruktansvärt dåligt med respekt och medkärlek till våra äldre, släktingar, vänner!
Idag har vi blivit så själviska att jag ibland kan spy på det. (Ja! Nu är jag igång igen)

Vi glömmer bort våra äldre på vårdhemmen.
Vi känner oss stolta om våra släktingar får ett julkort av oss. (Istället för ett besök av oss)
Vi tävlar med våra vänner vem som kan ha den häftigaste bilen istället för att lägga pengarna och energin till att faktist göra något roligt med dom.

Detta handlar givetvis om mig oxå och jag kan bli så arg på mig själv ibland.

Jag hatar alla reklamer som skriker "Skit i dina släktingar och köp detta!!"
Sms:a Låna eller Guld eller vad dom sjunger! Då du kan byta ut arvt guld mot pengar så du kan köpa en ny mobil.
Telenor; Dom som besöker sina föräldrar och har såååå tråkigt.. stackars dom! Tur att dom kan SURFA lite då...

Nej! Jag kan verkligen bli arg. MEN oxå på mig själv..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar