tisdag 21 december 2010

Dan före dan före dan före dan...

.... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh! Bara 3 dagar kvar. =D

Hostan ligger kvar än. Så superretlig och irreterande. Men i övrigt mår jag bra. (För er som funderat hela dagan... =))
   Jag borde söka bättre hostmedecin men har fått för mig att det inte finns någon hostmedecin och tror doktorn har annat att göra en att ta hand om min lilla hosta. Tjurig, envis och dum. Jaja.. det går la över.

Men som sagt.. SNART ÄR DET JUL!!!

Julgranen är på plats;


Och några julklappar. Inte pojkarnas julklappar. Det skulle aldrig funka. Med tanke på hur jag sover på morgonen!!! Men idag när jag kom hem efter jobbet så fanns det jättemånga paket under granen. Julklappar från barnen. (Jag anar hjälp från dagis)
Finast var denna;

För ni ser väl att det stå Mamma?
   Åhhh... kan JAG hålla mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar