måndag 20 december 2010

Förbannade hosta!!

Jag får snart panik. Hostan tar över mig.. äter upp mig.. långsamt!
Tack vare hostan så får jag nu oxå ont i magen (träningsvärk.. HA jag hade lite muskler där under allt!=)) och ont i halsen.
Snuvar lite.

Annars är jag superpigg. Och lycklig...

För nu är det bara 4 dagar kvar... !!!

Igår stekte vi köttbullar för ett år frammåt. Minst! Men goda blev dom. Älgköttbullar. Ett måste för en nytillkomling till Grimborgsläktet.
Nu ska räkningar betalas. Åhh vad roligt.. our not!

1 kommentar:

  1. Men du ring till farbror doktorn så att han får lyssna på dej och så att du får en dunder kur av hostmedicin! Så att du inte går och får luginiflamation av de hela.. O dra ner på pinnarna;-) Ja jag vet de är lättare sagt än gjort... Men jag vet på den tiden jag var rökare så hade jag alltid grym hosta så fort jag blev förkyld... Så tyvärr får man nog skylla lite på pinnarna fast man kanske inte vill:-(
    Ring imorgon bitti och få hostmedicin NUUUU!
    Kram från en som inte vill vara någon jäkla moralkärring utan bara ditt bästa;-)

    SvaraRadera