fredag 31 december 2010

Sista delen.. från året som försvunnit!

Idag är det sista dagen för det hära året. Sista dagen. Imorgon är det Januari och jag kommer sakta att börja längta till våren. Ett nytt år. Shit.

Men först sista delen.

Del 4.

Sommaren.

Konstigt nog för att vara jag -som alltid varit en vintertjej. Men den sommaren som var nu var helt underbar och jag kan knappt vänta tills nästa sommar då jag får uppleva allt igen. Då med ännu äldre barn! ;)

Vi gjorde så mycket på dom små 2 veckorna vi hade tillsammans. Så mycket och så roliga saker.

Astrid Lindgrens värld.
High Chaparall.
Liseberg.
Borås Djurpark.
Statsparken.
Gränna + Visingsö.
Och på detta en massa bad och en massa sena kvällar.









Sommaren gjorde mig lycklig! =))

Jag vill oxå avsluta med att tacka mina svärföräldrar för all hjälp med barnen. (Läs Svärmor)
Det är inte lätt när både jag och min kära Ch jobbar OB-tid. Men vi har löst det mesta ändå tack vare dom.
Kram!

1 kommentar: