tisdag 28 december 2010

Minns tillbaka!

Del 2.

Mina pojkars stora framsteg.

Detta har verkligen varit ett utvecklande år för mina små älsklingar. Förmodar att varje år kommer vara speciellt men detta året var nog lite extra.

Från bebisar till barn! [Stora barn!]

Tutte!

Tutten slängdes i början av året. Jag hade mina planer på att "skänka" tuttarna till behövande barn men det hela slutade med att dom sålde sina tuttar till Ch för en liten peng. Men det funkade det med.

Välling!

Det drog jag ut på alldeles för länge. Men det är oxå det ända som JAG saknar. Vad mysigt att göra en flaska till dom. När dom inte åt ordentligt eller bara behövde en extra knuff till sömnen. =(

Blöjor!

Maximilian slutade på riktigt i somras. I samma veva så slutade även Julle med blöja på dagen men vi vågade inte på natten. Men tro det eller inte. Nu används inga blöjor här hemma och jag måste faktist stolt säga att Julle faktist aldrig kissat på sig på natten.

Så; detta året har varit ett utvecklande år för mina pojkar. Och jag har blivit lite mera stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar