torsdag 30 december 2010

Året som har gått!

Del 3!

Mamma!


Min älskade mamma blev faktist friskförklarad från sin bröstcancer i år. Kan man begära mer som dotter?
Hennes cancer satte sig som en stor klump i magen på oss allesammans. Varför hon? Varför nu?

Men den besegrades. Och jag får behålla min mamma. (Helst vill jag ha henne i MINST 40 år till!!)

Jag är så tacksam för detta och min mamma borde verkligen få höra detta.
Jag är oxå tacksam och stolt över min mamma på grund av;

*En underbar bullmamma helt enkelt. God mat, goda bullar och massor av kärlek.

*För att hon efter 40 år slutade att röka mitt i all elände.

*För att hon tar hand om min pappa mer än hon behöver. (Dax för oss att ta över snart?)

*För att hon ringer mig om inte jag ringt henne på en dag.

Och en miljon anledningar till. Tack mamma för att du stannade hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar