tisdag 1 mars 2011

12 veckor kvar!

Shit. Nyss var det 20 veckor och nu är det endast 12 veckor.
Sen drar vi. Till Gran Canaria.

Jag längtar efter sol, drinkar, hotellfrukost.
Jag längtar efter att det finns 3 vuxna till som springer efter mina pojkar.
Jag längtar efter att få shoppa på marknader.

Jag längtar efter att jag väger max 68 kilo och har en ny kropp att visa upp. =P Eller hur?

12 veckor. 3 kilo. Lätt!

Jag i turkiet med Ch och hans familj. 2005 tror jag!


Vem längtar inte till detta?

Dock längtar jag inte till detta. Det var första natten som blev lite blöt för oss. Inte för mycket vuxendricka. Nej, vi välkomnades till Turkiet med åska och regn och just vårat rum var inte speciellt vattentätt. Så dagen efter hade vi en "sjö" på vårat golv. Hmmm... det var bara att byta rum!

1 kommentar:

  1. Guu va härligt att åka iväg. Inte alls avis... hihi

    SvaraRadera