tisdag 8 mars 2011

Vårjacka!!

Egentligen så har jag en bra jacka men vem vill inte skaffa nytt??
Skulle ha köpt en ny vinterjacka men eftersom det aldrig blev av så kanske jag får unna mig en ny vårjacka? =)

Vad gäller nu då? Om jag kanske skulle titta på någon.. Vilken jacka gäller för våren/sommaren!
I övrigt så är jag väldigt bekväm av mig, vill ha en jacka som är snygg, inne och rörlig.. och absolut inte för dyr! =)

Så.. vilken tycker ni?
Lite roligare fråga en om falukorven va? Haha!!

6 kommentarer:

  1. Fröken solstråle08 mars, 2011 21:11

    du skulle passa bra i någon av kappmodellerna :)

    SvaraRadera
  2. BÖRJAR PÅ E SLUTAR PÅ LIN !!


    Hej skulle nog ha valt den 1:a eller sista;D

    ÄLSKAR DIG FASTER!!

    Puss pårej!

    SvaraRadera
  3. jeansjackan & skinnjackan är mina två favoriter som jag själv har i garderoben. men trenchen verkar vara modern till våren!

    SvaraRadera
  4. Skinnjackan tror jag du skulle passa i! Kram

    SvaraRadera
  5. Jeans eller skinn, men skiter i modet du vet vad jag går efter för stil :P

    SvaraRadera
  6. Den näst sista jackan, vart hittar man den?

    SvaraRadera