torsdag 17 mars 2011

Ny utmaning!!

Från underbara Madde så fick jag en ny utmaning. Vill oxå uppmana alla som gillar inredning och inte redan sätt hennes fina blogg genast gå in och kika!! Jag ÄLSKAR hennes hus!! Hade jag blivit miljonär så hade jag betalat 20 miljoner för att få bo där!

Utmaningen lyder:
Berätta 8 saker om dig själv, skicka sedan vidare utmaningen till 8 bloggar som har färre än 100 besökare/dag. Länka till den som utmanat dig! (Du BEHÖVER inte länka till dem som du utmanar)
Jag utmanar:
Fanny
Sandra S
Sandra H
Jacky
Josefine
Sabbe
Josefine
Malin P

Min utmaning kommer alldelles strax! Ska bara natta två vildingar först och självklart fundera ut vilka 8 saker som jag ska skriva som ni inte redan vet!!! =P

1 kommentar:

  1. 20 miljoner? Huset är ditt med en gång!!!
    Kram på dig :)

    SvaraRadera