måndag 28 mars 2011

Vitt ute igen!

Men mer tänker jag inte säga.. bara ett litet suck...

Tycker fortfarande att sommartiden inte kommit ikapp mig. Idag skulle vi upp vid 08 hade jag tänkt mig. Men jag var trött som en zombi och likaså med pojkarna som så sött sov jämte mig. Så klokan blev 09 innan vi klev upp..


Så här såg Mille ut för en timme sen. Inte så lättväckt!

Julles mage krånglar fortfarande. Han har under hela helgen gnällt över att han har ont i magen. Men det kommer aldrig som akuta smärtor och han sover gott på natten och äter som han ska.
Förutom sen igår kväll. Fick inte i honom någon kvällsmat alls. Sen inatt så vaknade jag av att han satt på toaletten. "Mamma, jag bajsar vatten!" Och visst gjorde han..
Nu så har han inte velat röra sin frukost. Han har inte varit på toa än sen i natt men säger att han har så ont i magen.



Tycker detta är väldigt knäppt! Får nog bli ett samtal till doktorn snart!
Men vad tror ni det kan vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar