torsdag 31 mars 2011

Sådann fruktansvärt dyster dag..

... regn, rusk och gråa nyanser! Fy och blä!

Ge mig sol, värme, glass och lite mer sol. (Hellre snö en detta väder till och med!)

Började dagen med besök hos doktorn. Hon tog prover på honom så snart får vi se om det är gluten eller inte. Det är bara att vänta.
Kände mig lite dum som gick idag då han inte haft några problem nu på 2 dagar. Men sen i eftermiddags så började hans mage krångla igen. Diareé, uppsvullen och ont!

Efter detta blev det lite fika hos mamma. Blev superrastlös och kände att jag vill göra något. Men hade missat extrakläder och regnkläder så det gick inte att gå ut..
Fick komma på lite kaffe hos min bror och hans familj. Barnen kunde leka av sig lite!!

Nu sitter jag här med mina förbannade chilinötter! Vikten går åt fel håll och ungarna bara bråkar.
GE MIG SOL!!


(Även jag har sådanna hära dagar!)

1 kommentar:

  1. Ja mera sooool, NUUUU!
    Hoppas att det inte är gluten utan något annat "vanligt" fel!
    Kram K

    SvaraRadera