torsdag 10 mars 2011

Bild nummer 18!

En bild på din fritid!

Då finns det två olika alternativ för dagens utmaning.
Nr 1; Vad jag skulle vilja att min fritid är!

En dag med fotoklubben. Att kunna vara med på träffarna och följa med på äventyr. Att fota jämt.. och mycket! Bildern är på min Svärmor och hennes syster när vi var i Älvshultsby. En rolig dag med en massa foto. Tyvärr så krockar mitt schema, ch´s schema och ungarna så fotoklubben får ligga på is.
Men jag kommer tillbaka .. var så säkra! =)

Nr 2; Verkligheten!


Ja.. bilden säger väl allt!
Men så tänker jag så här.. detta är min fritid! Hur länge då? 2-3 år till? Sen är dom 5-6 år! Och sen blir dom bara äldre.. och äldre.. jag kommer inte att kunna stoppa deras utveckling! Så jag nöjer mig med dagens fritid! Och njuter. Jag har resten av livet sen till att tillbringa med fotoklubben och teatergruppen, så min tid kommer nog. Nu ska jag fortsätta att vara småbarnsmamma.. ett par år till bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar