söndag 27 mars 2011

Utmaning!

Fem saker som ni vet om mig... och vet ni inte så bör ni veta för att känna mig!

1. Jag är starkt beroende av Ica´s egna chilinötter. Har ätit dom sedan dom hette Diva (för minst 15 år sen) och tycker fortfarande att jag snart borde bli sponsrad!

2. Intresset ligger i att fota och att skriva! (Perfekt bloggmedel va?)

3. Jag har inget med sport och göra. Vet fortfarande inte vad en ising är och har aldrig ägt ett par fotbollsskor. (Inte ens i femman när alla andra spelade fotboll!)

4. Är omringad av pojkar. En sambo (manligt kön), två söner och tre bröder! Förutom mamma och alla mina tjejkompisar så hade jag väl gått brett, snusat och jagat tuttar!

5. Min senaste förälske var i Edward i Twighligt. (Jag och alla 13-åriga tjejer). Till och med Ch blev svartsjuk...

Jag utmanar alla som läser och har en blogg!! Kom igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar