söndag 6 mars 2011

Underbara helger!

Nu var denna helg färdigjobbad! Puh!

Nu ser jag mycket fram emot två lediga helger framför mig. Två!!! (Som oxå ger till följd 2 jobbarhelger men det tar vi då!)

Första helgen;

Fredag. Min Erica kommer kaaaanske ner. Min Erica!! =)
Lördag. Städa. PUTSA FÖNSTER! (¨Det ni!) Melodifestival-final med smörgårdstårta, om jag så ska baka den själv!
Söndag. =) Ledtråd?



YEY!!!! Jag ska till Ullared!! Ni vet ju hur lycklig jag blir då!! Och fattig.. men det är väl oxå en annan historia!


4 kommentarer:

  1. När blir det tjejtur till ullared??? är med mega sugen ju =)

    SvaraRadera
  2. Åhhh vill oxå åka till ullared! *avis*

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt...MER ULLARED ÅT FOLKET!!! :-D

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha!! Mari: det får vi absolut göra någon gång!!
    Karolin; jag förstår det!! Jag blir allt lite avis på mig själv! ;)
    Sandra; ja, dom borde bygga ett Ullared i varje kommun!

    SvaraRadera