onsdag 30 mars 2011

Vårstädning av källare!

Där fanns det två vinterjackor som hade passat i år som jag köpte på rean förra året.. jaha...

Vårstädning!
Behövlig städning.
   Tog bilder före och kommer att ta efter så ni kommer att få se!

Nu har vi precis fikat lite med ungarna och eftersom jag behöver mer en 2 minuter på mig att dricka upp mitt kaffe så tog jag mig en liten stund framför datan! Snart är jag igång igen!

Jag tror nog att vi har hela semestern nere i källaren. I pengar alltså. Det är två vagnar, två spjälsängar (en från Ikea med avtagbar sida) det är bilbarnstolar, babygym, hoppgunga och så mycket mer.
(Fyllde en av sängarna med bara kläder... som ska rensar ikväll!)


När min älskade vagn behövdes mest!

Men jag har så svårt för att sälja. Tänk om... (Säger jag, men inte Ch.. han är nöjd med 2 pojkar!)
Sen kan jag oxå tycka att om det skulle bli en till.. kanske.. då skulle det vara roligt med nytt! Och inte sjutton behöver vi ha TVÅ sängar.. eller TVÅ bilbarnstolar ... eller TVÅ barnvagnar!


Julle och jag på väg till moster! Välpackade.. =)

Har ni svårt för att släppa taget?

4 kommentarer:

  1. skojar du? har jag svårt att släppa taget?

    SvaraRadera
  2. Det är jag som är anonym/ mamma

    SvaraRadera
  3. Du får fota och annonsera på Facebook och bloggen brukar vara effektivt.

    SvaraRadera
  4. Mmm ja jag har grymt svårt att skiljas från mina grejer... Skrev ett inlgg om det för ett tag sedan oxå.. Men jag ska ta tag i mina grejer nu oxå, för det verkar inte nli någon 4:a...:-(
    Kram K

    SvaraRadera