måndag 14 mars 2011

Bild nummer 22!

En bild på en tid du saknar.

2006. Maximilian!


2008! Snart Julius!


Ja! Är det något jag saknar så är det att vara gravid. Jag bara älskade det. Hade knappt några bekymmer heller så för mig var det underbart! Jag hoppas att jag kanske, kanske, kanske får uppleva det en gång till någongång. Men som sagt.. då ska man ju vara två!

I vilket fall som så är jag så lycklig över vad mina två gravideteter givit mig! Två friska, underbara pojkar! Mina pojkar!!! =)

4 kommentarer:

  1. att vara gravid är en underbar känsla/mamma

    SvaraRadera
  2. Jaaa jag vill oxå vara gravid en gång till, men som sagt, man ska vara 2 till det;-)
    Fin du är!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Tack Karolin! Jag tog aldrig några bra bilder när jag var gravid med Mille.. =( Dom ända riktiga bilderna så står jag i vita underkläder och poserar som jag vet inte vad!
    Men med Julle anstrände jag mg lite mer. =)
    Mamma; Visst är det! =))

    SvaraRadera
  4. Nää graviditeten hoppar jag gärna i alla fall de första 15 veckorna då jag bara kräks och sover :/ däremot tycker jag förlossningen är hur häftig som hälst görnjag gärna igen, men som sagt man ska vara två om det och min sambo tycker 2 barn är lagom.

    SvaraRadera