onsdag 16 mars 2011

Morgonkaffe?

Klockan 08 ville Julle väcka mig. Snällt eller inte?

Kaffe på sängen.. ord för ord!

Han skulle servera mig kaffe. Hittade min kopp som var halvfylld sen igår. Kallt kaffe. Över mig.. och över sängen! DUBBELSUCK!!
   Men vaknade gjorde jag!

Jag var riktigt orolig igår. Var nära att ringa till 1177! Hann få tankar om tarmcancer och magsår och gud vet vad. Ville knappt sova. Ville släpa in Julle hos mig och hålla om honom lite extra.
Mobilen pep.. svar på facebook från Sandra;

"Evelina, var inte pojkarna på dagis idag (läs igår), dom hade blodpudding!"

Så där släppte oron. Julle bajsar alltid svart efter blodpudding! Pust!
Nu är det bara hans magont som oroar mig. Men det kommer så lite och sällan så det är förmodligen bara pågrund av för mycket godis och för lite mat. Få bli lite skärptare regler här hemma nu!

God morgon förresten. Ännu en underbar vårdag med soooool!

4 kommentarer:

  1. Skönt att det var blodpuddingen!Han kanske har känslig mage,det har mina barn...så fort dem är lite snoriga så sätter det sej på körtlarna i magen.Ibland har dem bara difust magont,ibland riktigt ont så man kan tro det är blindtarmen & ibland t.om kräks dem & har diarée...tror absolut att han oxå bara är kännslig i körtlarna...kram.

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att det var från mej :)) /Kate.

    SvaraRadera
  3. Ja jag khåller med Kate, kanske körtlarna så har de varit för Douglas. Ganska vanligt när de växer oxå tror jag... Men jag förstår din oro, de är hemskt när man börjar tänka på de viset.... Hoppas allt ornar sig!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Härliga Julle som tänker på mamma, -Kaffe får nog upp henne. HiHi/mamma

    SvaraRadera