torsdag 3 mars 2011

Bild nummer 11!

Någon som du kan berätta allt om.

För mig vore det självklart att skriva Erica eller Sassa här. Dom två tjejerna som jag växte upp med och dom som faktist vet allt om mig. Men det vore väl tjatigt?
Då tänkter jag så här;
Mamma? (Ja, vi kan nog prata om det mesta men allt? Njjjeee.....)
Ch? (Jo tack.. han vet det mesta.. men vill han veta mina gamla flammor? Njjjeee.....)

Hmmm.... Men det är klart. Jag har ju fått äran att lära känna en ny vän! Och jag känner att jag skulle kunna säga allt till henne. Underbara Sandra såklart!

Jag lånade bildern av dig Sandra. För jag hade banne mig inget kort!!




1 kommentar:

  1. Hahaha...snyggaste bilden med ;-)
    Ja du kan säga allt till mig och jag lovar att det stannar här om du vill det :-)
    Jag tror att jag kan berätta allt för dig också...jag är så glad att vi funnit varandra ♥

    SvaraRadera