fredag 25 februari 2011

Bild nummer 5!

En gammal bild på mig själv!

Detta satte ju verkligen igång mig. Jag drog upp hela minneslådan och började fota på gamla foton. Men vad roligt det är.
Den bilden som jag vill dela med mig är en som många redan sätt. (Jag tyckte om den så mycket så det fick blir min profilbild på fc!)


Detta är jag och min älskade pappa. Pappa när han var smal och frisk. Visst fanns alkolisten inom honom redan då men som folkölsalkolist var han som sagt aldrig odräglig. Inte mot mig i vilket fall!

Jag tror att jag nog allt var en liten pappas flicka när jag var mindre. Om inte så är det så jag vill minnas det. Med kort. Visst är det underbart?

Som tonåring och fram till idag (och förmodligen hela vägen ut) så är jag nog mer mammas flicka! Kanske för att jag och mamma helt enkelt hör ihop som bara mor och dotter kan!

Men pappa är pappa. Min pappa!

1 kommentar:

  1. Fint skrivet!♥

    Visst är det kul med denna utmaningen, de triggar liksom igång lite nya delar och man hittar massor av gammla kort;-)!
    Kram K

    SvaraRadera