fredag 4 februari 2011

Envis och tjurig!

Senast igår så satt jag och bekymrade mig för om när jag skulle få börja med träningen! Jag vill inte gå ut och gå i skogen.. (1 dag i veckan får jag och Sandra en långpromenad i Skillingaryd men det räcker ju inte!)
Jag skulle gärna vilja vara med på gym, gympa, spinning! Men när??? Det finns inte en dag i veckan som jag och Ch är hemma samtidigt så jag kan aldrig skriva in mig på något! =(
Jag pratade men min älskade vän L i Lördags och jag började fel vilket ledde till att hon gav igen.. ordentligt;

L; Jag måste komma igång med träningen igen!
Jag; Men vad hindrar dig???
      -Denna mening var så fruktansvär onödig. Varför skulle jag säga så för? Tyck synd om mig typ.
L; Vad hindrar dig??
Jag; Barnen, tider och allt typ...
L; Men du kan träna hemma men en miljon saker....

Precis! Där fick jag!

Vill jag inte längre ha dessa armar....;


...Så får jag helt enkelt ta hem min egna träning! 47 minuter med denna dvd;n!;


Sen har äntligen min CrossTrainer kommit upp nu. Idag pallade jag 10 minuter. Krävdes bara att vrida på ratten till det lilla lättare... =P ;


Nu jäklar! Nu ska fettet bort!


Psst.. dagens träning tog nog bara bort den lilla [väldigt goa] hamburgaren som slank ner på Mc Donalds idag... =)

3 kommentarer:

  1. Kom igen Evve, kom igen!!!
    Jag hejjar på dig ialla fall :-)
    //Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan ju bli peppad av dig så jag oxå börjar röra på mig.

    SvaraRadera
  3. Kan rekommendera Hälsoborgen,dä bokar man pass hemmifrån på datorn,på så sätt behöver man inte låsa sej vid något pass en viss dag en viss tid...kram,Kate.

    SvaraRadera