tisdag 1 februari 2011

Stackars Mille..

Inatt hade han feber igen. Stekhet som han var så tog jag tempen på honom. 40.1.
Detta är verkligen inte likt Mille. Han som annars är lite kallare brukar nöja sig mig 38-39 i feber. (Julle därimot kan ha 40 graders feber utan vidare!)

Han hostar så hemskt oxå. En väldigt torr hosta med mycket kraft i. Lilla Mille orkar nog inte riktigt med den. Det får bli ett samtal till doktorn idag ifall dom ha något som kan hjälpa.
Igår på dagen så var han nästan feberfri men nu när jag känner på honom så känns han fortfarade varm.
Det kan väl ändå inte vara lungiflamation? Jag oroar mig i onödan... Min lilla plutt!

1 kommentar:

  1. Stackars Mille :(
    Ring till doktorn och be att få hostmedicin, då brukar det gå över ganska snabbt.
    Tror nog inte du behöver oroa dej för lunginflamation.
    Krya på dej Mille.

    SvaraRadera