torsdag 3 februari 2011

Billig runda?

Nu är jag helt färdig. Min dag är klar nu. Kräv inget mer av mig nu.. låt mig soooova!

Nej.. inte riktigt en.. lite kaffe nu och sen kanske jag orkar ett par timmar till.

Jobbade idag mellan 08-15! Åkte direkt efter jobbet till pappa med lite bröd. Sen väl hemma så var det typ att gå på toa och byta om och sen vidare till Värnamo. Hämta bilen som varit på service eller nått och sen skulle vi hem.. skulle..

"Äh, vi kör upp till City Gross en sväng!"

[Inte min mening att vara otrogen mot Hemköp, men det som lockade mig mest idag var en liten Minilaptop som Mille ska få i 4-årspresent... Bara så ni vet! ;) ]

Konstigt nog, tyvärr, så blir alltid summan på nämre 1000:- när vi handlar där. Jämt! Varför??
Idag tog vi inte ens en stor vagn för vi skulle ju egentligen inte ens handla. Vi tog en liten "bilvagn" för ungarnas skull... Men ändå; 800 :-! Är vi ensamma? =)

Vad handlade vi då? Jo.. vi har ju inte alltid helger ihop eftersom jag arbetar varannan.. och vi har knappt veckodagar ihop på grund av bådas schema. Så vi har lite Torsdagsmys ikväll istället.

Till kvällsmat blev det ;

Avocado
Kräft och räkröror.
Lite Lax och lite Makrill.
Lite goda Tapasplock.

Inga kolhydrater där inte.. men eftersom jag knappt fuskat en enda dag på 3 veckor (inte ens Lördagar) så kanske det blir lite chips ikväll... bara lite! ;) (Jag har förtjänat det)

Haha.. nu orkar ingen läsa mer så jag avlutar nu! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar