torsdag 10 februari 2011

Jag är så duktig så jag knappt tror det själv!

Riktigt asduktig till och med. =)) [Om man får skriva AS?]

Jobbat; 08-16

Hem; Satte på en maskin tvätt, pratade med barnen, åt lite mat, drack mitt kaffe!

Sen så... [Kände först att strunta i mitt "träningspass" .. 4 pallar med frukt räckte kanske.. men.. ]

Började med gummibanden. Detta består av 5 minuter uppvärmning och sen 25 minuter kondition.
Ställde mig på Crosstrainen. Brukar palla 10 minuter. Men idag..
   körde jag 27 minuter!!!!
Förstår ni varför jag är duktigt? Är riktigt stolt över mig själv!!
Jag som nyss klagade på 5 minuter... Då hade jag lite för trögt inställt och nu kanske lite för lätt. Men imorgon ökar jag lite och ska banne mig klara av 27 minuter ändå!! =))


Maximilian i en vacker pose! Min lilla linstott! På Söndag så ska han och Ch på bio. Maximilians första biobesök. Känns att det behövs. Julle har ju jakten gemensamt med pappa sin! Synd bara att jag inte kan följa med. Jobbet kallar. Men jag får nog chansen jag med nån gång.. =)

För övrigt så fortsätt med frågorna nu. Kom igen.. nått vill ni veta?
Jag svarar imorgonkväll.. men vill ha lite mer att svara på! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar