måndag 7 februari 2011

I´m back!

Vinterkräksjukan   [CHECK]

Inte mer nu.. nu tar vi det om ett år igen.
Utmattad och ont i dom små musklerna jag har i magen. Dom fick sig ett ordentligt träningspass.

Precis som förra gången så var det jag och Julius som pjukade hela natten och Maximilian kom dagen efter med 3 gånger endast. Ch har inte börjat en... men som förra gången så får han säkert om ett par dagar istället. Det tror ju inte han.. för han klarar sig tack vara den äckliga Whiskeyn.. vi få se vem som har rätt! ;)

Vikten då?

Jo.. jag vägde ju 73 kilo förra Söndagen. Senast i Lördags tänkte jag att jag förmodligen inte gått ner ett endaste gram denna veckan ,det bara kändes så =( , men sen kom ju vinterkräksjukan och hälsade på.. som sagt!

Så; 70 kilo! (Yey)

Låt mig njuta en liten stund... (jippi) ...för jag vet, jag kommer snart att gå upp ett par kilon igen. Bara inte mer en 72 så är jag nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar