fredag 25 februari 2011

Lite snabbt tuddelu!

Snart beger vi oss till Storstan. Stora Värnamo. Eller mysiga Värnamo?
Vi ska handla det sista till morgondagens kalas. Jag vill köpa en miljon presenter till fast att vi nog tycker det räcker nu. Vi är väldigt noggranna med att inte köpa för mycket till barnen. Varken till Julafton eller födelsedagen.
Lite svårt bara. Ch tycker att man kan ge en present som är mer värd medans jag tycker om många presenter med mindre värde.
Men det löser sig nog!

Imorgon blir Mille 4 år!

Idag berättade han för mig på vägen hem från dagis att hans kompis F hade sätt en Apa på väg till dagis på morgonen. Först skrattade jag bort det och sa att det finns ju inga apor i Sverige men oj så arg han blev!
Jag gillar att köra med öppna och ärliga kort och tror att det lönar sig bäst i längden.
Men jag vill ju inte vara den som förstör barnens fantasi!!
Vad skulle ni säga?

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig blogg du har! Här måste jag kolla runt lite mer....

    Jag tror också att ärlighet lönar sig i längden!

    Trevlig helg!
    Veronica

    SvaraRadera