tisdag 15 februari 2011

Funderar..

...nu är jag och barnen lediga i nästan 3 dagar. (Jobbar 17-21 på Fredag)

Vad ska vi hitta på?

1. Soooooova länge på morgonen. Imorgon skulle jag helst vilja ha på mig morgonrocken minst hela dagen!
2. Hälsa på Mamma! Från att vara hos henne minst en gång om dagen (bodde i Vgd + mammaledig) till att jag knappt träffar henne varannan vecka... =(
3. Städa.. ! Varför kommer alltid dammet fram till mina lediga dagar för? Kunde inte dammet letat sig till Ch´s näsa under hans lediga dagar...
4. Tvätta. Typ 27 tvättar eller nått.!
5. Sen vill jag hälsa på Sandra, Malin, Jessie, Mari och alla mina tjejkompisar!



Angående tvätt!
Stryker ni all er tvätt? Vågar knappt skriva att jag inte ens vet vart mitt strykgärn är någonstans. (Eller hur man stavar till det!)


1 kommentar: