söndag 27 februari 2011

Lite seeeeeg!

Igår på kvällen när dom flesta av kalasgästerna gått hem så blev jag väldigt sugen på att besöka gamla Vasa (Jaja.. Martini). Min väns pappas gamla band skulle spela där och då blir det alltid en massa gamla vänner man kan råka på.
Efter mycket fjäsk så fick jag åka. =)

Det blev ett par cider på Martini. Och sen begav vi oss till Pubafton i Klevshult.
Vad roligt det är att träffa alla! Jag älskar verkligen sådanna tillfällen. Har aldrig varit mycket för krogen i storstan med lokala pubafton och vidare är verkligen min grej.

Men det känns idag! Det var längesen jag blev så seg. Bästa med Söndagar är väl ändå att bara få göra ingenting. =) Bara en miljon kilo tvätt som ska göras men det hinns väl med?

En sista önskning just nu; En Pizzeria i Klevshult. Åååhhh vad gott det hade varit med en pizza idag! Så länge sen med ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar