måndag 14 februari 2011

Traderakär...

... igen!

Letade efter mobilskal till min älskade Iphone. Hörde om ena butikern efter den andra.. men bäst slog;
"Jag köpte min för 30 kronor på ebay!"

Jag gillar ju oxå billigt! Så jag var snabb och letade upp ett själv. Denna fina för 70 kronor!


Dålig bild kanske.. men fin va?
Idag kom den på posten. (Jag köpte den i Lördags.. det kan väl kallas snabb affär?)

Sen var jag fast! Älskar sista minuten. Att få fynda ordentligt...


6 kronor för denna fina ring!

30 kronor för denna blus! .. som ska bli rolig att se om jag blir lika fin i den som jag föreställer mig. Ska helst vara smal, solbrun och ha långt fint hår men det kanske går med mitt lagom feta hull, vinterbleka fejs och kortklippta hår ändå? =)

Nej.. nu ska jag fynda.. lite till.. bara lite...


1 kommentar: