måndag 21 februari 2011

Då kör vi!!

Bild 1!

Någon som jag umgås mycket med.
   Hmmm... jag vill ju inte bli en härmapa här nu och kopiera Karolin och hennes bilder. Så jag vågar inte ta en bild på mina småttingar. (Fast att det är dom som mest får stå ut med mig!)

Det får i stället bli en bild på mina underbara familj. Här saknas bara Mamma, Pappa och lilla Meja så klart.
Innan umgicks vi oftare men idag blir det inte så. Vi bor lite här och var och vi jobbar. Jobbar mycket och jobbar knäppa tider. 1 kassörska, 1 industriarbetare med skift och 2 lastbilschaffuörer. Säger mycket va?

Tråkigast är att mina underbara brorstjejer alltid är här dom helgerna som jag alltid jobbar. =(
Men jag bor inte långt ifrån så snart ska vi planera en dejt med bio i lilla Värnamo! Mysigt va? Kanske lagom till någon ny Twighlight-film?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar