måndag 28 februari 2011

Vikten!?

Ja visst ja! Vikten var det ju med.

Jag trodde verkligen en förra veckan skulle vara ett ordentligt bakslag för viktnedgången. Men till min förvåning så stannade vågen på 71 i alla fall! Så glad och lycklig och tacksam.

Denna veckan ska jag åter igen köra stenhårt. Jag skyller förra veckan på kalaset. Det bakades så mycket kakor och vid varje bakning så skulle ju allt självklart provsmakas. =P

Idag har dagen börjat bra i alla fall.
Ett knäckebröd med ost till frukost.
Till middag blev det köttbullar. (Barnen fick snabbmacaroner till) Själv stekte jag lite aubergin och zuccini i olivolja med lite salt, peppar och vitlök på. Mumsgott! Verkligen.. prova det! Sallad fanns det oxå gott om på tallriken!
Innan körde jag 30 minuter på löpbandet med så nu är jag igång!

Go, go, go!

2 kommentarer: