onsdag 9 februari 2011

Puff!

Kom på precis att jag inte bloggat än.. och vi som precis skulle börja att se på en film. Men jag lyckades få Ch att hålla ut lite till...

Jobbar lite extra nu resten av veckan. Så det blir lite sena blogginlägg. Bara ni står ut ändå?

Jag vill oxå svara på en massa roliga frågor som min bästa Bloggvän nyss fick göra. (Själv ställde jag inte en enda fråga men det var nog mest för att hon redan då fått en miljon frågor.. =P )
Appråpå bloggisen som heter Karolin så vill jag oxå tillägna en stooooor tanke. Mitt mamma hjärta gråter när jag läser hennes blogg och om hur hennes lilla kille brytit nyckelbenet. Usch!

Men åter igen;



Snälla!! Fråga mig vad ni vill!!! Vad vill NI veta om MIG?

1 kommentar:

  1. Åhhh va gullig du är!! Blir alldels rör av mina tårar rinner... De är mycket känslor nu på en o samma gång...
    Åhh älskar frågestunder!!!
    Hur bra trivs du i "skogen" från 1-10? Skulle du vilja flytta till Skillingaryd eller vageryd istället?
    Kanske kommer mera frågor sedan..;-)
    Kram K

    SvaraRadera