onsdag 23 februari 2011

Svullen och trött!

Vad håller jag på med? Är så arg på mig själv!

Idag började dagen bra. Ett knäckebröd till frukost. Kyckling och vitkålssallad till lunch.
Sen;

En bulle.
SPAGHETTI och köttfärsås. (Inte ens fullkornsspaghetti.. nej dom goda som man kokar i 3 minuter. Och inte ens bara lite och en massa sallad till. Nej.. ingen sallad och för mycket mat! )
En dumlekaka.
Och nu som avlut på denna svullodag så för mycket nötter och för mycket naturgodis.

Känner mig mätt och svullen och fylld med skuldkänslor.



Varför?? Varför kan jag inte sköta mig när det gått så bra.
Ikväll är det mätningsdagen men vem sjutton vill väga sig nu?
På Lördag blir det kalas och då blir det alldeles för mycket onyttigt då med.. =(

Näpp.. jag ska inte ge upp! Imorgon blir det hårda tag igen!!

1 kommentar:

  1. Oj oj då r vi två då:-( äR SUGEN PÅ allllllttt:-( Jag försöker dtå imot, men de är väääldigt svårt. Har ätit mörk choklad nyss för att dämpa lite. Men tänk va gott de hade varit med en stor påse godis och massor av chips;-)
    Kram K

    SvaraRadera