söndag 27 februari 2011

Inte ung längre.

Men förnuftig. Och hyfsat duktig.

Jag lärde mig rätt så tidigt i mitt "vuxenliv" hur jag ska dricka alkohol och när jag ska sluta.
Men igår blev det lite för mycket ändå. Jag kan inte påstå att jag var jättefull när jag kom hem men ååååhhhh så seg denna dagen varit. Så trött, frusen och alldeles lat.

Blev en sväng till mamma så jag fick äta lite pizza. (knäpp andledning va?) men tyvärr var det inte det bästa stället. Frös som en idiot hela tiden. Mamma är inte den som gillar värmen. Så 18 grader inomhus är lagom tycker hon. Tortyr tycker jag. =))

Sen blev det lite middag på jobbet för att avtacka underbara GB som går i pension.
Under tiden var Sandra barnvakt. Så denna lilla underbara människa hade 5 pojkar under tiden. Mirakelkvinna!

Nu väntarjag bara på att Mille ska somna så jag kan smyga ner i källaren och hänga upp tvätt. Att jag alltid ska bli så sen med tvätten?
Hoppas ni haft en mysig Söndag alla! Det har jag haft men bäst kommer det ändå va när jag väl får krypa ner i sängen. =))

1 kommentar:

  1. Hahaha...mirakelkvinna :-D Men det var bara roligt och det va väldigt kul att se hur intresserad Mille är av att skriva. Han bad mig om papper och pennor för att han skulle göra ett fint kort till mig. Är så kul att de inte är blyga och Mille bad även om att få sitta i mitt knä vilket han självklart fick...mysigt när även andras barn vill gosa lite :-)

    Kram

    SvaraRadera