onsdag 12 januari 2011

Angående kommentarer!!

Vad glad man blir varje gång man får en kommentar. Känns som att det är lite vad bloggen handlar om. Att få bolla sina tankar och funderingar. Sin lycka och sin sorg.

Vill oxå be hemskt mycket om ursäkt för att jag själv är världens dåligaste människa på att kommentera. Jag vet inte varför. Jag borde ju vara duktigare. Jag vet ju själv hur kul det är att få. =))

En liten fråga bara.

Om ni skriver en kommentar här.. ska jag svara här då eller ska jag gå inte till er och svara?? Hmmm...

6 kommentarer:

  1. Hos dem du läser, det är smidigast :D

    SvaraRadera
  2. Roligast att få svar inne hos sig. Inte alltid man går tillbaka till just det inlägget och letar svar:)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker tvärtom. Svar här inne efter det jag har klottrat ner =)
    //Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tycker oxå att du ska svara hos mej, men du kan ju göra både och!!!
    Japp gärna en promenad! och en dejting!!
    Kramar k

    SvaraRadera
  5. Åhhh... Tack för svaren. Som sagt är det kul med kommentarer.. !! Jag ska bli mycket bättre på det nu.
    Haha.. jag svarar här nu.. så Sabbe får som hon vill. Men nu vet jag vad dom flesta vill.

    Tack.. Kram!!

    SvaraRadera
  6. Mej får du gärna svara här för jag har ju ingen egen sida :) /kram,Kate.

    SvaraRadera