torsdag 13 januari 2011

Min älskade kille!

Vissa dagar är han sååå underbar. Min Maximilian. Min lilla lilla plonk. Min förstfödda!!!

Han har alltid sovit som mig. Läääänge på morgonen. Åh vad tacksam jag är för det. =)
Han är så duktig på det mesta. Dansa, sjunga, pyssla och skriva. (Ja.. han skriver M och A utan problem och fler bokstäver faller på plats!)

Ursäka tjockisen. ;)

Men sen kommer det dom andra dagarna. Då han ska bråka, rivas och skrika. Han har nu börjat med att han ska spotta på allt hela tiden. Han kan verkligen gå en på nerverna. Gaaaahh!

Men trots allt detta så är han ändå bara just MIN!! (Och Ch´s med såklart!!)
Men så mycket MIN! Och jag har gjort honom... (Och Ch med såklart!!)

Vet ni!! Snart fyller min älskade förstfödda 4 år. Kan ni förstå? 4 år.. shit...



1 kommentar:

  1. Goa söta Maximilian! :-)
    Du får tänka att det bara är ett friskhetstecken att han har sina trotsperioder ;-)

    Kram

    SvaraRadera