torsdag 27 januari 2011

Nu är jag modern!

Idag blev jag modern... modern... nä... men jag blev snäppet coolare!
(Eller vad säger ungdomarna idag?)

Just nu dricker jag kaffe. Det är fruktansvärt gott men dumt. Hur ska jag somna ikväll då? Och jag som helst ska gå upp en halvtimme tidare imorgon.*

*Klockan 06.00 ska jag kliva upp om jag börjar jobba 08.00! Magen ska mättas, sminket ska dölja, barnen ska få kläder och barnen ska till dagis.. bilen ska sprapas.. och en miljon saker till.
Jag brukar kliva på 06.20-06.30! Vem uppfann snooze?
Imorgon ska jag helst upp 05.30! Ska hinna duscha med.. (Nej, vill inte ikväll.. för trött och för sent och Ch är ändå inte hemma så jag får lukta svett i min egna säng!)

Önska mig lycka till!
   Därav är det lite dumt att dricka kaffe nu.. men det är ju så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar