måndag 17 januari 2011

Spökkilo! =(

Ja.. precis... sablans spökkilo.

Jag var så glad när vågen visade 74. Jag trodde ju heller inte riktigt på det...
Så i går när jag ställde mig så stod den åter igen på 75. =(

Men men.. nu ska jag endast väga mig på Söndagar. Inga fler.

Ställde mig på min Crosstrainer igår. Trodde jag skulle ner till djupet. Fy vad jobbigt. Fem minuter gjorde jag sen satt jag och flåsade i trappan med värkande lår. Hmmm... kanske försöka fem minuter idag med. Hur gör dom som gör 30 minuter? Hur orkar dom!!!

3 kommentarer:

  1. jag brukar köra mellan 45-60 min på hälsoborgen. annars ger det inte resultat. men man får öka på lite i taget... till slut fixar man det =) lycka till gumman!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar stå allt mellan 30-60 minuter hemma men då få det vara bra på tv:n :)) första 5-10 minuterna är eeeviga men sen liksom flyter det på...brukar ha reklampauserna som vattenpaus då känns intervallerna inte så långa.Kram,Kate.

    SvaraRadera
  3. ta inte ut dig de första gångerna, kör lugnt. Kör 10min, och ta sedan en paus på 5min, och sen 10min, sen paus 5min och sen 10min...det funkar för mig. Man blir rejält svett och trött av det. Sen när man fått upp flåset så kan man stå längre mellan pauserna.

    SvaraRadera