tisdag 11 januari 2011

Hungrig... =(

Jag går runt och känner mig lite småhungrig mest hela tiden. Men jag känner mig ändå duktig.
Igår provades korvgrytan och idag blev det en kycklinggryta. Dock skulle lillebror matas oxå så jag gjorde lite potatiskroketter till. Kunde ju abslout inte avböjja själv =P men jag nöjde mig med 3-4 stycken.
Och en maaaassa sallad till. För jag älskar sallad så det är bra!

Ingen ljus choklad. Konstigt nog så var det inga bekymmer. Jag har min after egiht hemma och det får funka.
Jag skulle aldrig kunna förbjuda. Det funkar inte på mig helt enkelt.
Samma sak gäller mina nötter. Lite nötter.. men inte mer!

Nu är det hockey på tv:n vilket resulterar en helkväll framför datan för mig. =))


                                                            Var är Julle... ? Thihiiii...

1 kommentar:

  1. Jag är likadan... Hungrig jämt:-( Kan inte heller helt förbjuda...
    Kramis

    SvaraRadera