måndag 3 januari 2011

Vikten!!!

I hur många bloggar kan man just nu läsa; JAG SKA GÅ NER I VIKT!

Men shit.. det är ju nu eller aldrig.

Jag var ju så duktig och började sakta svika mig själv.

Började våren 09- 82 kilo.
Hösten 09- 70 kilo. (Då hade jag 5 kilo kvar till min drömvikt.)
Nu... 75 kilo!!

Vad hände? Jo.. flytten. Nu bor jag på landet och vågar knappt gå till brevlådan pågrund av alla köttätande älgar och tåbitande illrar. Dålig ursäkt? Men promenaden var mitt allt. Jag älskar att promenara. Stavar, musik, inga ungar... bara jag! Jag var så motivivar och jag kämpade och jag lyckades.. nästan!

Nu har jag några mål.

Mars; Återträff med alla som gick ut högstadiet -01! (Vem vill vara tjock på sin återträff??)
Maj; Utlandsresa. Kanske en ny bikini??

Hmmm.... Jag hade ju velat tillägga bröllop men Ch hade väl ont i knäna denna nyårsafton oxå!! ALLA HJÄRTANS DAG DÅ???

Nej.. nu tänkte jag! Tävling. Vi sponsrar varandra. Några som går ihop. Vi kan träffas varje Söndag-varannan-var tredje?! Vi väger oss, vi peppar varandra. Kanske något pris? Någon som hakar på? Vi ska äga sommaren 2011!

2 kommentarer: