torsdag 13 januari 2011

Fruktansvärt vad bra jag är!!!

=))

Är så stolt för att jag äntligen kommit igång igen med vikten. Och glad.. och nöjd! Nu kör vi!!

Idag blev det en promenad med Sandra. Hon visade mig lite mer av Skillingaryd. Det fanns mer än systembolaget och Hemköp.. ;)
Sen väl hemma så tillagade min kära sambo en supergod maträtt. Bestående av Falukorv och en massa goda grönsaker. Även mozzarellaost och olika kryddor. Blev jättegott och jag saknade inte ens potatismoset.
Jag köpte en tidning som var fylld med GI-recept och för endast 20 kronor var den verkligen ett fynd. 3 recpet är provade och fler blir det.


På bilden har inte maten varit i ugnen en.. så det blev ännu smarrigare.. =)

2 kommentarer:

  1. Mums ser verkligen smarigt ut!! Ett recept kanske?;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha receptet!! =)
    Ser verkligen supergott ut så lägg ut det.

    //kram

    SvaraRadera