fredag 14 januari 2011

Äntligen helg.

Vad jag gillar mina lediga helger. Så underbara!!

Ikväll blir det bara lugn och ro i soffan med mina älskade pojkar. Lite rött.. och lite mörk choklad. Givetvis!!
Imorgon ska jag och mamma ut och äta. Efter mycket om och men så gick jag tillslut till min jobbarkompis S och hon (som är väldigt ungdomlig men ingen facebook-användare än) visste direkt vilken resturang hon ville rekomendera. Så imorgon blir det La Dolce Vita. Bara namnet låter ju gott!!!
   Vet inte om jag fick detta till förslag i tråden på fc. Men jag blev lite snurrig där. Fanns för mycket att välja på.. =) Men det kommer fler tillfällen!
Mamma och jag ska äta för att hon förtjänar det. Tror knappt jag vet om hon unnat sig något liknande innan. Inte förutom med jobbarkompisar så klart.



"Men ska vi äta där... det var ju dyrt!"
"Nej mamma, det kostar så mycket idag. Vi ska inte äta på Mc Donalds."
"Men jag tar ett glas vatten till maten!"
"Varför??? Det är Lördagskväll, dottern bjuder och dottern kör!, jag hade inte druckit vatten!!!"

Haha... sen på Lördag blir det resturang igen. I Vgd.. Med alla jobbarkompisarna. Tror banne mig att varenda en ska med. Ska bli skitkul!!

Häpp häpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar