lördag 29 januari 2011

Konstig mage!

Igår hade jag problem med magen. På ett väldigt, väldigt konstigt sätt... ?

Under hela dagen (från morgon till kväll) så fick jag i mellanåt "pulserande verkar" i övre magdelen. Ont som attans.
Ibland fick jag ett illamående som svepte över mig men försvann lika fort.
Och på detta så hade jag absolut ingen matlust. Åt för lite under hela dagen men kände mig ändå helt mätt..

Superknäppt! Magkattär? Stress? Gallsten? Äh... idag mår jag prima och det är jag verkligen tacksam för.

Ikväll ska jag och mina underbara barndomskompisar Lisa och Jessica göra oss till ungdomar igen.
Lite förfest, mat på Anna-Greta och sen en liten krogsväng. Bara att få använda min nya klänning uppskattas!










Ps, Jag vägde mig idag (imorgon är jag nog lite tyngre =P )
      -1! Igen.. så nu är det 73 kilos tung Evelina. Snart vill jag se minus 2 men är tacksam för varje kilo som försvinner. Fatta att 1 kilo är vad ett paket mjölk väger. Det är rätt så mycket!

1 kommentar:

  1. Tur att det gått över i magen, hoppas att det inte kommer tillbaka!
    Vad duktig du är Evelina, själv har jag inte hittat motivationen :(
    Hoppas att du haft/har en underbar kväll och just nu dansar för fullt och dricker goda drinkar ;-)

    Kram

    SvaraRadera