fredag 21 januari 2011

Mat vikt och bla bla bla..

Mycket mattjat nu! Tror att jag inte är den enda som kämpar på med vikten i dessa tider.

Jag hade ju som sagt en hungrig dag i Tisdags. Inget dög, jag ville bara äta mer och jag fuskade faktist till och med. En liten liten choklad bit slank ner på jobbet. (Inte mörk då utan ljus)

Men efter den dagen så har det verkligen vänt. Nu är nästan hungerkänslan borta och jag har hittat en bra ballans. Känner att jag varit så duktig.. skulle bara vilja komma igång med motionen med.

Igår hade jag 20 minuter kvar på middagsrasten så då blev det en snabb runda. Varm hann jag bli och vad härligt det var. Jag älskar verkligen att promenera.

Längtar till på Söndag. Då jag får väga mig igen. Hoppas bara den inte fortfarande står på 75. Då blir jag besviken.. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar